English (United Kingdom)Croatian(HR)
Doc. dr. sc. Božo Skoko PDF Ispis E-mail

Božo Skoko je docent na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, gdje vodi kolegije iz odnosa s javnošću. Područja njegovih znanstvenih istraživanja su: odnosi s javnošću, međunarodni odnosi, komuniciranje i mediji te problematika nacionalnog identiteta i imidža. Doktorirao je i magistrirao međunarodne odnose na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Usavršavao se u zemlji i inozemstvu iz odnosa s javnošću i upravljanja komuniciranjem.

Jedan je od vodećih hrvatskih stručnjaka za odnose s javnošću, kojima se – pored teorije – bavi i u praksi. Kao direktor a kasnije savjetnik agencije za odnose s javnošću Millenium promocija vodio je mnogobrojne projekte i kampanje odnosa s javnošću te je savjetovao menadžere, političke dužnosnike, korporacije i institucije u Hrvatskoj i susjednim zemljama, uključujući i Delegaciju Europske komisije u Hrvatskoj.

Prije ulaska u svijet znanosti i odnosa s javnošću (2000.) bavio se novinarstvom. Među ostalim radio je kao novinar i urednik na Hrvatskoj televiziji te dopisnik Federalne televizije u Sarajevu i hrvatskog programa Radio New Yorka.

Objavio je sljedeće knjige: Hrvatska i susjedi – Kako Hrvatsku doživljavaju u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji, Sloveniji i Srbiji (AGM, Zagreb, 2010.); Država kao brend – upravljanje nacionalnim identitetom (Matica hrvatska, Zagreb, 2009.); Hrvatska – identitet, image, promocija (Školska knjiga, Zagreb, 2004. i 2005.) te Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću (Millenium promocija, Zagreb, 2006.).

Opširnije na www.bozoskoko.com